Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem możesz odstąpić od umowy zakupu/sprzedaży i zwrócić zakupy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, spisz potrzebne oświadczenie (choćby odręcznie) i wyślij je na adres naszego magazynu wraz ze zwracanym produktem: 

RUCH dla CREME Goods
Sz. P. Sebastian Weclich
ul. Annopol 17a
03-236 Warszawa
tel. 692 45 11 46

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem dołącz także otrzymane z nim akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

Reklamacja
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Treść reklamacji
Spisz reklamację i dołącz do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji (jak wolisz otrzymać odpowiedź), nr telefonu, wskazanie produktu, przyczyna reklamacji, data zakupu oraz data wystąpienia wady.

2. Przygotowanie przesyłki
Składając reklamację odeślij produkt wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
CREME Goods Company Sp. z o. o.
ul. Powsińska 106
02-904 Warszawa
tel. 692451146

Odbierz kody rabatowe
Natalia wysyła maile z kodami na wyłączność dla Czytelniczek/ków newslettera. Dopisz się też - a zniżki (oraz przyjemności) Cię nie ominą :)
Szanujemy Twoją prywatność. Nie sprzedajemy Twoich danych. Zależy nam na długotrwałej przyjaźni :)
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl